حکایت دل

بیان دغدغه‌های ذهنی و نیز معرفی اشعاری که آقای شجریان در اجرای آوازهای خود از آنها استفاده می‌کنند.

حکایت دل

بیان دغدغه‌های ذهنی و نیز معرفی اشعاری که آقای شجریان در اجرای آوازهای خود از آنها استفاده می‌کنند.

تولستوی

سلام،
لئون تولستوی، رمان‌نویس شهیر روس و خداوندگار ادب و فرهنگ روسیه، عبارت زیبایی دارد که می‌گوید:

بر پشت یک نفر سوارم و او را مجبور می‌کنم که مرا حمل کند. با این حال، خودم و دیگران را مطمئن

می‌سازم که برای او بسیار متاسفم و آرزومندم کاری کنم که او کمتر زیر فشار باشد. اما همه کار

می‌کنم جز آن که از پشت او پایین بیایم.


به نظر شما این احوال بسیاری از ما نیست؟  

نظرات 3 + ارسال نظر
تنهاترین تنهایان یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:27 ب.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com


به نام تنـــهاتـرین تنـــها
0000000000000000000
رحلت نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محــمــد مصـطفی (ص)
و شهادت جانسوز غریب مدینه امام حســن مجتبی (ع) بر شما تســلیت باد
التـــماس دعـــا
_____________________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

حامد چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 ق.ظ http://khodekhodam.blogsky.com

سلام با وبلاگت حال کردم.خوشم اومد سال خوبی داشته باشی.یاحق!

مطرب دل چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:18 ب.ظ http://motrebedel.blogsky.com

عید بر عاشقان مبارک باد
عاشقان عیدتان مبارک باد
عید ار بوی جان ما دارد
در جهان همچو جان مبارک باد
بر تو ای ماه آسمان و زمین
تا به هفت آسمان مبارک باد
عید آمد به کف نشان وصال
عاشقان این نشان مبارک باد
.
شاد و سلامت باشین در پناه حق
یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد