حکایت دل

بیان دغدغه‌های ذهنی و نیز معرفی اشعاری که آقای شجریان در اجرای آوازهای خود از آنها استفاده می‌کنند.

حکایت دل

بیان دغدغه‌های ذهنی و نیز معرفی اشعاری که آقای شجریان در اجرای آوازهای خود از آنها استفاده می‌کنند.

خدا به داد امیرکبیر برسد

سلام،

امروز جمله بدیعی از ناطق گوساله و بزغاله در رسانه‌ها درج شده بود با این عنوان که: " امیرکبیر عامل نفوذ سکولاریسم در ایران بوده است." ظاهرا کفگیر بعضی از این حضرات چنان به ته دیگ خورده که متوجه نیستند با این ترهات، راه را برای استدلال‌های سخیف و بی مایه‌ای که تاریخ اسلام و انقلاب را نشانه می‌گیرد، باز خواهند کرد. چرا که اگر اینگونه تحلیل کنیم بسیاری از رفتارها و تصمیمات بزرگان دین و نیز رهبران انقلاب اسلامی هم زیر سوال می‌رود. مثلا بر سبیل همین تحلیل آبکی می‌توان نتیجه گرفت که محصول صلح حضرت امام حسن مجتبی (ع) با معاویه لعین، حکمرانی یزید شد و فاجعه کربلا. یا رفتار امام خمینی (ره) در قضیه اولین دوره ریاست جمهوری، انتخاب بنی‌صدر شد و سپس ترورهای کور منافقین و بحران سیاسی در کشور.

تازه، همین روزهاست که برادر حسین پرونده خاک خورده مرحوم میرزا تقی خان امیرکبیر را از یک جایی بیرون بکشد و بر ما معلوم سازد که جناب ایشان حکما جاسوس تزار بوده و پسر خاله دسته دیزی اش احیانا از 5 نسل پیش با برخی از سران فتنه نسبت خانوادگی هم دارند.

نمی‌دانم چرا هیچ عاقلی پای پیش نمی‌گذارد تا به امثال این آقا توصیه کند قدری احادیث مربوط به فضیلت سکوت را مطالعه و البته عمل نمایند تا چنین عرض خود نبرند و زحمت عاقلان ندارند. البته این دلسوزی از بابت شخص این ناطق نطاق نیست بلکه به خاطر قداست لباسی است که بی معرفت بر تن دارد.

روحانیون محترم مشهدی! محض رضای خدا به این امام جمعه موقت که متاسفانه عضو خبرگان رهبری نیز هست یادآوری فرمایید این حدیث معصوم (ع) را که فرمود: " سکوت اختیار کردن نادان، غایت دانایی است."

نظرات 2 + ارسال نظر
دانیال یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ق.ظ http://www.danyal.ir

آهای فلانی قلمت محشره
برمیگردم

[ بدون نام ] یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:51 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد